Sunday 22 January 2017

MARI BERMAIN ENERGI...

BOLA ENERGI.


Murid2 lama ada tanya saya ..saya ulangi semula..boleh guna apa saja jns energi yg anda ada sebenarrnya..lebih baik jika energi dari cakra ilahi...
Cara membuat program energi dengan Bola Energi.(PSI BALL)
1. Duduk dengan rileks. Saya tidak galakkan anda untuk berbaring ketika membuat bola energi.
2. Angkat kedua tangan anda ke depan dada. Posisi tangan anda seperti sedang memegang sebiji bola.
3. Afirmasi yang perlu anda baca:
"Saya sedang menyalurkan energi xxx ( apa saja varian ilmu energy yang pernah anda pelajari ) untuk membuat sebuah bola energi berdiameter 20 cm yang bercahaya putih terang benderang. Bola energi ini saya programkan untuk ........................................ Nyatakan tujuan anda ( contoh : membuat bisnes jualan kain saya semakin hari semakin laris sehingga sentiasa habis stok)............... Bola energi ini saya niatkan agar bekerja terus menerus untuk mencapai hajat saya. Terjadilah dengan izin dan kuasa Allah/Tuhan semesta alam.

4. Dengan sikap SRP, tetaplah salurkan energi untuk membuat Bola Energi anda semakin padat. Umumnya selama 10 minit. Anda akan merasakan bola energi itu menolak kedua tangan anda menandakan ia semakin menguat.
5. Selepas itu, angkat bola energi anda ke atas kepala anda, lalu lepaskan ke langit. Niat di hati anda seperti ini, "Saya simpan bola energi ini di langit dunia. Ia akan sentiasa menguat kerana menyerap energi dari alam semesta".
6. Lalu sudahi dengan mengucapkan syukur kepada Tuhan.
Lakukan amalan ini 2 minggu. Cipta bola energi baru dengan niat yang sama. Jadi nanti anda akan memiliki 14 buah bola energi yang akan bekerja secara maksimum untuk anda!
Jika mahir dan faham cara ini..anda boleh cipta senjata ghaib sendiri..beberapa modification sikit je yg perlu di buat bg kuatkan energi senjata tu...moga yg faham diberi ilham membuatnya...
Gambar sekada hiasan.sumbangan mbah google.


No comments:

Post a Comment