Saturday 21 January 2017

Kisah dan teladan....aku yg dulu...kini ku bebas🤔


Beberapa murid bertanya :

Master, lepas sy bljr ilmu energy ni msh blh kah sy gunakan khadam2 sy dr ilmu sblm ni dlm rawatan?

Sy jawab BOLEH... Tpi risikonya anda akan sangat berat dan sukar menemui pencerahan/makrifah kerana kesedaran anda akan kekal bermain di sekitar wilayah dimensi eterik dan astral, anda akan sibuk dengan bermacam riak emosi dan fikiran.

Kenapa tidak berusaha mencari dan menggunakan kekuatan roh yg kekuatannya melebihi segala malaikat? Roh yg merupakan manifestasi sejati alam uluhiah robbaniyah? Kenapa masih terpedaya dengan keasyikan alam jin yg bgtu byk tipu daya? Sdg anda dicipta dr 4 unsur, mngapa masih bergantung pada jin yg dicipta hnya dr 1 unsur? Cuba fikir betul-betul sampai jmp pencerahan...

Bercerita ttg khadam mmg nmpak gah krn mindset masyarakat kita sejak dulu sdh dimomokkan dgn alam2 jin. Anda mungkin ditakuti dan dikagumi dgn khadam2 anda. Tpi apakah itu perlu? Bukankah lebih bermakna jika anda mencari dan mnggapai cinta ilahi dan berlegar di syurga makrifah berbanding mngharap sanjungan manusia yg x fana? Fikir lagi.... :)

Mggu lepas ada murid yg mngadu pesakitnya lmbat sembuh dgn rawatan energi. Lalu sy ajarkan Psionic iaitu cara menchannel dan menjana energy dr sacred geometry serta elemen alam semulajadi. Dia takjub dgn hasilnya 5x lbh cepat dr guna khadam.

Anda perlu makrifah dulu sehingga anda faham dan blh memanipulasi mekanisme alam yg penuh rahsia menakjubkan Tpi jika anda stuck dgn khadam2 maka semua ini hanya akan jadi angan2 :)

No comments:

Post a Comment